מהם משטחי בטיחות?

משטחי בטיחות נועדים כדי למנוע פציעות, צמצום חומרת הפציעה, מניעת החלקות, בייחוד במקומות בהם נמצאים ילדים, כגון: גני ילדים, פארקים ציבוריים, גני שעשועים ועוד. בזכות משטחי בטיחות אפשר למנוע פציעות ועוגמת נפש רבה.

 מהי הייחודיות של משטחי בטיחות SMART PLAY?

משטחי בטיחות הם חשובים, שכן תפקידם בסופו של דבר הוא לשמור על ילדינו. על כן, חשוב מאוד לדעת  לפני רכישת מוצר שכזה מהם מאפייניו. משטחי בטיחות SMART PLAY  עשויים מחומרים בטיחותיים וללא רעלים. המשטח עשוי מחומר בשם פוליאתילן, אשר עובר תהליך של מחזור, שבתצורתו הסופית נראה כמו גושים קטנים, שמודבקים אחד לשני בעזרתם של חומרים סינטתיים, שבסופו של דבר יוצרים משטח מרופד, בעל יכולת לבלום נפילות בצורה מיטיבית וכמובן למנוע פציעות.

משטחי בטיחותאחד מהיתרונות המרכזיים של משטחי בטיחות SMART PLAY הוא כמובן ההגנה שהם מספקים עבור המשתמשים בהם, ילדים קטנים וגדולים. משטחים למניעת החלקות מסייעים במניעת פציעות קלות וחמורות. בנוסף לכך, ניתן לבחור את עיצוב המשטח וליהנות ממרחב יפה, מסודר ונעים, אשר לא דורש תחזוקה מיוחדת. בזכות משטחי גומי למניעת נפילות הילדים יכולים לשחק וליהנות וההורים יכולים להיות רגועים שילדיהם נמצאים בידיים טובות, בין אם הם בגן ילדים או משחקים בפארק שעשועים.

משטח גומי למניעת נפילות

דשא סינטטי צבעוני ומשטחי בטיחות – שילוב מושלם לילדים

חברת דשא עוז, חברת האם של SMART PLAY, הנה אחת מהחברות המובילות בארץ בדשא סינטטי. ברשות החברה ידע והבנה רב בתחום והיא משלבת יחד עם משטחי גומי למניעת נפילות גם דשא סינטטי, המגיע במבחר צבעים שונים, החל מירוק זוהר ועד צבעוניים. לקוחות הפונים לסמארט פליי יכולים ליהנות ממעטפת של כל העולמות: משטחי בטיחות איכותיים ומרבדי דשא סינטטי המכסים את המשטח ויוצרים מראה ייחודי ונעים. כך, ניתן ליהנות ממשטחים בטוחים לילדים וגם אסתטיים, נעימים, יפים ואטרקטיביים לסביבה בה מצויים ילדים, שאלה פרמטרים חשובים.

בגן ילדים, גן שעשועים או פארק ילדים ובעצם כל מרחב חיצוני בו ילדים נמצאים חשוב מאוד לשמור על בטיחותם, אם ברצונכם לעשות זאת בצורה הטובה ביותר פנו אל צוות המומחים של חברת סמארט פליי, חייגו עכשיו 1-700-702-602