הדשא הסינטטי כבר הצליח לכבוש כל חלקה טובה בכל מקום בו ישנה בנייה מודרנית. אנחנו מדברים על גינות פרטיות, על כרי דשא באזורים ציבוריים ועל פארקים ציבוריים או אפילו מגרשי כדורגל שם גם ישנם משטחי הדשא הסינטטי. הדשא הסינטטי הוא לא רק נועד לשם יופי. מדובר במשטחים רכים ונעימים המשמשים למעשה גם כבולמי זעזועים. הם מעולים בכל מקום בו ישנם ילדים קטנים שרצים, מתרוצצים ונופלים. הם טובים מאוד למגרשי כדורגל והם יעילים במיוחד בגינות הפרטיות והחצרות של הבתים.

כיום נעשה שימוש רב בדשא הסינטטי כמו גם במשטחי בטיחות שונים כאשר מעבר ליופי, המטרה בשימוש שלהם הוא לצרכי בטיחות.

משטחי בטיחות בשילוב דשא סינטטי

משטחי בטיחות בשילוב דשא סינטטי – איך בוחרים את המשטח הנכון?

אז יש היום הרבה סוגים של דשא סינטטי כמו גם של משטחי בטיחות והתפקיד שלנו הוא פשוט לחפש ולמצוא את אלו שיעניקו לנו את המענה הנכון והמושלם בהתאם לצרכים שלנו. כאן חשוב לשים לב למספר דגשים:

בטיחות – לפני הכול חובה לברר האם מדובר במוצר בטיחותי. לא כל משטח בטיחות הוא אכן כזה שיעניק לכם את אותה רמת הגנה ורמת בטיחות. לשם כך אתם צריכים ללמוד מעט על אודות הסוגים השונים של הדשא הסינטטי ומשטחי הבטיחות כדי לקבל בסופו של דבר את המוצר הכי טוב והכי נכון עבורכם.

מוצר תקני – חשוב לבדוק ולברר כי מדובר במוצר תקני שקבל את האישור של מכון התקנים הישראלי. זה אומר כי מדובר במוצר בטיחותי שמבטיח בלימת נפילות גם מגובה רב, מוצר שהוא עמיד גם בפני פגעי הזמן וגם לאחר שימוש רב הוא לא ייהרס והאפקט שלו לא ירד.

 משטח שיעיל גם בחורף – יש משטחי בטיחות שהמים לא נספגים בהם ונוצרים שלוליות. חשוב תמיד לבחור מוצר שמאפשר את החלחול המלא של המים על מנת שהוא יישאר שימושי ובטוח גם לעונת החורף.

משטח שנשאר מושלם גם בקיץ – חשוב לבדוק כי משטח הדשא עשוי מחומרים איכותיים שלא ידהו מהשמש ויהיו עמידים בפני קרני UV.

צבעים ועיצובים – אם המשטח נועד לאזורים ציבוריים ובייחוד אם אלו פארקים או גני ילדים וכדומה, ברור שתרצו לגוון וליצור עיצובים שונים ומיוחדים. יש לבדוק האם אכן תוכלו ליצור את העיצובים הרצויים לכם כמו משחקי רצפה, סמלים שונים, סימונים וכן הלאה.

למעשה בעזרת משטחי הבטיחות הללו ניתן לעצב היום כל פארק וכל גינה וכך גם כל מרפסת או חצר בצורה ייחודית.