משטחי בטיחות

הילדים שלנו הם הדבר החשוב לנו ביותר. אנחנו עושים בשבילם הכול, דואגים לכל דבר שהם צריכים וכמובן עושים הכול על מנת לשמור עליהם שלימים ובריאים. כשזה מגיע למשחקים בחוץ, אין הורה שלא דואג, שלא חושש שיקרה משהו לילד שלו כי כבר קרו דברים ומתקני שעשועים הם לא תמיד דבר תמים.

אבל עם משטחי בטיחות אתם יכולים להיות רגועים יותר. הם בולמים נפילות מגובה של על 3 מטרים אצל ילדים. הם איכותיים וחזקים ואתם ההורים יכולים להיות רגועים יותר שהילדים שלכם שמורים. משטחי בטיחות הם בעלי יתרונות שונים אז הנה כמה דברים שאתם צריכים לדעת ולהכיר.

מהם אותם משטחי בטיחות?

משטחי בטיחות כשמם הן הם, הם נועדו להגן על ילדים מנפילות וגם להיות יפים ומרהיבים, כאלו שימשכו את הילדים לשחק. הם מורכבים מחומרים ייעודיים ומפותחים בטכנולוגיות מתקדמות מאוד, הכול בשביל לשמור על בטיחות הילדים שלנו ובשביל להפוך את המרחב שלהם לבטוח יותר.

משטחי בטיחות הם למעשה מרבדי דשא סינטטי איכותי במיוחד עם משטח שסופג אנרגיה גבוהה יחסית, צבעוני ומרשים. ישנם כמובן תקנים רלוונטיים ובמקרה כזה כמו משטחי הבטיחות, חייבת להיות עמידה בתקנים הן הישראלי והן האמריקאי. רק חברה רצינית ומקצועית יכולה לספק משטחים כאלו, חברה שרשויות מקומיות ועיריות עובדים איתה.

מגרש משחקיםהנאה מובטחת לילדים

משטחי בטיחות הם לא רק מרבדים של דשא רך כזה שיגן על הילדים מפני נפילה. משטחי בטיחות גם מגיעים עם ציורים שונים ועם צבעים שונים ובעיקר, עם משחקים שיכולים לתפוס להם את העין. המשחקים הללו יגרו את המוח שלהם ויגרמו להם לחשוב וללמוד דברים חדשים. יש משחקי רצפה שונים ויש סמלים, הכול בהתאם למה שהוזמן.

משטחי בטיחות כאלו הם ידידותיים לסביבה מה שאומר שהם מאפשרים לגשם לחלחל ולא נוצרות שלוליות שמפריעות לשחק. אתם יכולים גם להיות בטוחים שהילדים שלכם לא ייחשפו לכימיקלים ורעלים מכיוון שהמשטחים הללו לא פולטים אותם. רק לראות את הילדים רצים יחפים ומאושרים זה שווה את הכול. הם ייהנו מכל רגע מהמשטחים הללו.

הפתרון ליציאה מהמסכים

הבעיה הגדולה של הורים היום היא המסכים. הילדים נמצאים בהם כל הזמן, לא מוכנים כמעט לשמוע על שום אופציה אחרת ולא מסכימים להתנסות. היום גן שעשועים רגיל שבעבר היה מרגש אותם, יכול לשעמם אותם אבל עם משטחי בטיחות מצוירים ומאוירים הכול יכול להיות אחרת.

עם משטחי בטיחות כאלו העניין שיהיה לילדים יכול להוציא אותם קצת מהמסכים. הם ייחלצו עצמות ויזיזו את עצמם ובעיקר, יעשו פעילות בריאה יותר מאשר צפייה במסך. זה פתרון מעולה וזה עוד אופציה בריאה אל מול האופציות הפחות בריאות שיש היום.