שמור על בטיחות ילדיך עם משטחי בטיחות מקצועיים ובטוחים

הילדים שלנו הם הדבר הכי חשוב לנו בעולם. כל הורה צעיר יודע להעיד כמה הביטחון והבטיחות של הילדים שלו חשובה לו ולרוגע הפנימי שלו. כהורה, אתה רוצה שהילדים שלך יהנו וייהנו מזמן המשחק שלהם, אבל אתה גם רוצה שהם יהיו בטוחים. לכן חשוב לבחור את משטחי הבטיחות הנכונים עבור מגרש המשחקים או אזור המשחקים שלכם. ב-SmartPlay, אנו מציעים מגוון רחב של משטחי בטיחות שנועדו לשמור על בטיחות ילדיכם בזמן שהם משחקים. בשורות הקרובות, ריכזנו לכם את המדריך המלאה שיסייע לכם להבין – מה זה משטחי בטיחות, אילו משטחי בטיחות וסוגים שונים של משטחים תוכלו למצוא אצלנו, ועוד מידע רב כיוצא בזאת. קריאה נעימה!

למה לבחור במשטחי בטיחות?

משטחי בטיחות נועדו לרכך נפילות ולהפחית את הסיכון לפציעה. הם חשובים במיוחד בגני שעשועים ואזורי משחקים, שבהם ילדים צפויים לרוץ, לקפוץ ולטפס. ללא משטח הבטיחות הנכון, נפילה אפילו מגובה קטן עלולה לגרום לפציעה חמורה.

משטחי הבטיחות של SmartPlay

ב-SmartPlay, אנו מציעים מגוון משטחי בטיחות אשר נועדו לענות על הצרכים של סוגים שונים של אזורי משחק. המשטחים שלנו עשויים מחומרים איכותיים, עמידים, לא רעילים וידידותיים לסביבה. להלן כמה ממשטחי הבטיחות שאנו מציעים:

אריחי גומי

אריחי הגומי שלנו הם בחירה פופולרית עבור גני שעשועים ואזורי משחקים. הם עשויים מגומי ממוחזר וזמינים במגוון צבעים ועוביים. הם קלים להתקנה ולתחזוקה, והם מספקים בלימת זעזועים מעולה.

גומי יצוק במקום

גומי יצוק במקום הוא משטח חלק ואידיאלי לאזורי משחק גדולים יותר. הוא עשוי משילוב של גרגירי גומי וקלסר, וניתן להתאים אותו ליצירת עיצובים ודוגמאות כיפיות. הוא מספק בלימת זעזועים מעולה וקל לניקוי ותחזוקה.

 

מינימום פציעות עם משטחי בטיחות

דשא מלאכותי

דשא מלאכותי הוא בחירה מצוינת עבור אזורי משחק שבהם דשא אינו אופציה. הוא רך ומרופד, ומספק בלימת זעזועים מעולה. זה גם קל לניקוי ותחזוקה, ונראה נהדר כל השנה.

מעוניינים לרכוש משטחי בטיחות ברמה הגבוהה והבטוחה ביותר? הגעתם למקום הנכון ביותר!

ב-SmartPlay, אנו מחויבים לספק משטחי בטיחות איכותיים העונים על צרכי הלקוחות שלנו. אנו מציעים מגוון רחב של משטחים לבחירה, וצוות המומחים שלנו יכול לעזור לך לבחור את המשטח המתאים לאזור המשחקים שלך. בקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת smartplay.co.il כדי ללמוד עוד על משטחי הבטיחות שלנו וכיצד אנו יכולים לעזור לשמור על בטיחות ילדיך בזמן שהם משחקים.

במשך שנות פעילותה של החברה נהנו משירותיה המקצועיים עשרות לקוחות (פרטיים, ארגוניים ורשויות).
רוצים, גם אתם, להפוך את החיים שלכם למעניינים וצבעוניים יותר?
חייגו 1-700-702-602 כבר היום!

משטחי בטיחות משטחי גומי