משטחי בטיחות

באופן טבעי, הילדים שלנו, דור העתיד, הם הדבר היקר לליבנו ביותר, ולכן, אין זה מפתיע שאנחנו עושים הכל בכדי לדאוג לבריאותם הנפשית והפיזית, בין אם כשהם נמצאים בבית ובין אם כשהם הולכים לבית הספר או יוצאים לשחק בגן השעשועים. למעשה, בכל פעם שהילדים שלנו יוצאים החוצה, אנחנו מודאגים קצת שמא הילד ייפול וייפצע, במיוחד כשהמדובר בגן שעשועים שבו קיימים מתקני פעילות. מספיקה רק שנייה אחת של היסח דעת (או שרוך שאינו קשור כהלכה) והילד עלול ליפול מראש המגלשה, לעוף מהנדנדה או לאבד אחיזה בקרוסלה המסתובבת במהירות. והנחיתה? הנחיתה לא עומדת להיות רכה… לא מעט ילדים שבו עם ידיים ורגליים שבורות מבילוי "תמים" שכזה, או, אפילו, במקרים חמורים יותר, עם זעזוע מוח, לא עלינו. נכון, תפקידה של הרשות המקומית להבטיח את תקינותם של המתקנים (ואת שלומם של הילדים המשתמשים בהם) אבל משטחי בטיחות עשויים משטחי גומי יכולים לעזור להם (ולנו) בכך.

מה הם משטחי בטיחות וממה הם עשויים?

השם "משטחי בטיחות" כבר רומז לנו לא מעט – המדובר במשטחים שמטרתם להגן על הילדים בעת נפילה לצורך בטיחותם. במקביל למטרתם התועלתית, משטחי בטיחות יכולים גם להיות ססגוניים ואטרקטיביים, כאלה שימשכו את תשומת ליבם של הילדים ויגרו אותם לשחק דווקא עליהם. מעצם חשיפתם לילדים, הם חייבים להיות נקיים מכל רעלנים (חומרים כימיים, פסולת כימית או חומרים רעילים אחרים), רכים דיים בכדי לרכך ולשכך נפילות, מצד אחד, ומצד שני, קשיחים דיים בכדי שרגלו של הילד לא תשקע בהם ולא יהיה לא קשה לרוץ ולשחק עליהם בקצב שנוח לו. מהבחינה הטכנית, חשוב גם שמשטחי הבטיחות יאפשרו לגשם לחלחל דרכם, בכדי למנוע היקוות שלוליות והצטברות מים עליהם.מינימום פציעות עם משטחי בטיחות

סמארט פליי מבית דשא עוז – משטחי בטיחות

את משטחי בטיחות של חברת דשא עוז ניתן להתקין על כל סוג קרקע והם אינם מצריכים ביצוע עבודת יציקה לצורך ההתקנה. המשטחים של Smart Play מגיעים יצוקים ומוכנים להתקנה לאתר והצוות המקצועי של דשא עוז מתקין ומתאים אותם לאזור הנדרש. אין צורך להמתין לייבושו ולהתקשותו של המשטח (וזאת – בניגוד למשטחים היצוקים). השכבה העליונה מרופדת בדשא סינטטי צבעוני, והחברה מקבלת על עצמה גם ביצועם של פרויקטים מיוחדים, שבהם, לפי הדרישה, יוטבעו במשטח איורים, ציורים ומשחקי רצפה שונים.
כל מוצרי סמארט פליי עומדים בתקני ISO9001 ונושאים אישורי התקינה ת"י 1498 מטעם מכון התקנים הישראלי.

במשך שנות פעילותה של החברה נהנו משירותיה המקצועיים עשרות לקוחות (פרטיים, ארגוניים ורשויות).
רוצים, גם אתם, להפוך את החיים שלכם למעניינים וצבעוניים יותר?
חייגו 1-700-702-602 כבר היום!

 

מגרש משחקים