משטחי גומי

כולנו שומעים לצערנו מידי יום על תאונה כזו או אחרת שקורית (לא תאונת דרכים) תאונה שיכולה להסתיים בפציעה קלה ולא פעם היא מסתיימת בפציעה קשה או חלילה במוות. יש המון מקומות שמועדים לתאונות וכשמדובר על ילדים העניין צובט עוד יותר. תאונות של פגיעה מחפצים, אכילה או שתייה של חומרים בעייתיים, נפילות מגובה ומה לא… במרבית המקרים ניתן למנוע את התאונה מראש ומה שצריך זה בין השאר אמצעי בטיחות. משטחי גומי הם דוגמא טובה לאמצעי בטיחות מעולה. משטחי גומי יכולים למנוע פגיעות קשות ובטח שקלות, מנפילות בעיקר בגני שעשועים או במקומות בהם ילדים משחקים.

משטחי גומי – קודם כל בטיחות!

משטחי גומי הם אמצעי הגנה מעולה לילדים שלנו. במקומות כמו גני שעשועים אם חלילה ילד נופל ממתקן, עדיף שזה יהיה על משטחי גומי ולא על הקרקע כי משטח גומי יקטין את עוצמת הפגיעה ויכול גם לחסוך חיי אדם.

משטחי גומי שהינם משטחי בטיחות יכולים לתת הגנה מנפילה של עד 3 מטרים אצל ילדים, הגנה שיכולה להיות ההבדל לפעמים בין פציעה קלה או קשה, בין חבישה מקומית לפינוי לבית חולים, בין חבלה יבשה לשבר או אפילו לנכות וחלילה גם ההבדל בין חיים ובין מוות.

משטחי בטיחות כאלו הם הדבר האולטימטיבי בשבילכם בין אם אתם מנהלים גן ילדים ובין אם אתם אחראיים על גן שעשועים.

פארק שעשועים

משטחי גומי בשילוב דשא סינטטי

דברים חשובים

משטחי גומי שהם משטחי בטיחות למעשה צריכים קודם כל לעמוד בתקנים הרלוונטיים. הם צריכים להיבדק ולהיות מאושרים על ידי מכון התקנים הישראלי ולפעמים בתקנים נוספים וחשוב שהם יהיו עמידים לאורך זמן מפני פגעי וונדליזם ושאר פגיעות.

משטחי גומי צריכים גם להיות ידידותיים הן לסביבה והן למשתמש. הם צריכים להיות כאלו שלא פוגעים בכדור הארץ וחשוב יותר, שלא פוגעים בילדים מה שאומר שאין בהם חומרים רעילים או כל בעיה אחרת. ההתקנה שלהם צריכה להיות פשוטה ומהירה כדי שהם יוכלו לעשות את עבודתם כמה שיותר מהר – להגן על הילדים. משטחים כאלו הם גם מרהיבים בצבעם ויכולים להיות משולבים בהם משחקי רצפה, ציורים ואיורים.

לבחור את החברה הנכונה

אם אתם צריכים משטחי גומי כמשטח בטיחות, חשוב שתבחרו את החברה שמומחית בתחום זו שתקים לכם את המשטחים הללו בהתאם לצרכים שלכם. חשוב שזו תהיה חברה עם צוות מיומן ואיכותי, צוות מקצועי שעושה עבודה לא פחות ממושלמת, צוות שיודע את העבודה על בוריה. חשוב גם שזו תהיה חברה עם ניסיון עשיר בהקמת משטחים מעין אלו כדי שההתקנה תהיה מהירה וטובה.

משטחי גומי צריכים להיות עמידים לאורך שנים. אל תתפשרו על איכות כדי שהם יהיו שימושיים בשבילכם זמן רב.