משטחי גומי – לכל צורך או מטרה

עד לפני שנים לא רבות היו משטחי הגומי השחקנים הבלעדיים בכל התחום הזה של ריצוף בחומר בולם זעזועים. משטחי הגומי אכן העניקו ועדיין מעניקים את המענה המושלם

בכל מה שקשור לחיפוי ולריפוד של משטחים שונים.

אריחי הגומי הינם עמידים במיוחד והם בהחלט עושים את העבודה.

התכונות של משטחי הגומי –

· חומר עמיד מול פגעי מזג האוויר.

· חומר עמיד מפני שחיקה

· חומר עמיד מול חומצות (חלשות) חומרים שומניים וחומרים בסיסיים.

· חומר שמגלה התנגדות לחום במעלות של בין 40 עד 80 למשך זמנים ארוכים.

· חומר עמיד לחום של 110 מעלות לטווח קצר.

· חומר שיש עליו אחריות, לרוב למשך שנתיים.

· אפשר לרכוש את המוצר מתוצרת ישראלית כחול לבן.

היתרונות של משטחי הגומי

כל מי שבוחר להתקין את משטחי הגומי נהנה מהיתרונות הבאים:

· פתרון פשוט וזמין ביותר לצורך חיפוי ומתן מענה למקומות שונים.

· חומר עם תחזוקה נמוכה.

· חומר שמגלה עמידות גבוהה כפי שכבר פרטנו לעיל.

· חומר שגם מונע החלקה.

איך בוחרים את אריחי הגומי?

חשוב לדעת כי יש אריחי גומי שונים, בעוביים משתנים ובמשקלים משתנים.

ברור שככל שהמשטח יהיה עבה יותר, הרי שהוא יוכל לבלום טוב יותר ויהיה איכותי מבחינת הבטיחות שהוא יעניק.

משטחי גומי לגני ילדיםכך לדוגמא משטח גומי בעובי 1 ס"מ לא יהיה בכלל משמעותי מבחינת בלימת נפילות אך כאשר משטח הגומי הוא בעובי של 2 ס"מ ומעלה הוא כבר יעניק ביטחון ויבלום נפילות. קיימים משטחי גומי של עד 8 ס"מ עובי מה שמבטיח בלימה גם בעת נפילה מגובה של שני מטרים. (לשם השוואה, גומי בעובי 2 ס"מ מעניק הגנה רק בנפילה מגובה של 80 ס"מ)על כן, אם מדובר במשטח גומי שנועד לגני משחק, חשוב לבחור בגומי שהוא החל מעובי של שני ס"מ ומעלה.

השימושים הנפוצים באריחי הגומי

לאריחי הגומי ישנם למעשה שני שימושים נפוצים.

1. שימוש לצרכי בטיחות כפי שפרטנו עד כה, והם משמים בעיקר בשטחים חיצוניים כמו – שבילים, מדרכות, גינות, חצרות, סביב בריכות, בחדרי כביסה וכן נעשה בהם שימוש בחדרי כושר.

2. אקוסטיקה – משטחי הגומי תורמים רבות בכל אזור שם יש בעיה עם האקוסטיקה.

השימוש בהם מצוי בעיקר ברצפות עץ שם נגרם רעש רב בעקבות פסיעות או עקבים נוקשים, בחללים פנימיים בהם רוצים להבליע את הרעשים, במקומות מסחריים או ציבוריים שונים ועוד.

ההתקנה של משטחי הגומי קלה ופשוטה והתוצאה תהיה נאה ונעימה לעין בהתאם לצבעים

משטחי גומי

משטחי גומי מציעים למגרשי המשחקים, לגינות הציבוריות, לגני הילדים (ובעצם, לכל מקום בו נדרש ריכוך לנפילה אפשרית) מגוון יתרונות. יתרונות אלה, הבאים לידי ביטוי באספקטים האסתטיים, בעמידותם, בבטיחות שהם מספקים ועוד, הם אלה שהופכים אותם, במרבית המקומות, לבחירה המועדפת על פני האפשרויות האחרות (כדוגמת החצץ, החול והבטון הצבעוני). על רקע זה, לא מפתיע כי יתרונותיהם הרבים של משטחי גומי גוברים על הפער האפשרי בעלויות בינם לבין סוגי המשטחים האחרים, ועמידותם הגבוהה מאד (גם לפגעי מזג האוויר) ממשיכה ללוות את הבוחרים בהם למשך שנים רבות.

תכונותיהם של משטחי גומי

משטחי גומי יוצרים מראה נקי ומרשים לכל אזור בו הם מותקנים. משטחי הגומי המותקנים במקומות המיועדים למשחקי ילדים ישלבו צבעים ססגוניים ומושכים עין שיזמינו את הילדים לשחק עליהם. התקנת משטחי הגומי היא מהירה, פשוטה וזולה, עמידותו של הגומי נחשבת לגבוהה מאד והמשטחים המותקנים נשמרים כחדשים לאורך זמן. הגומי הינו בולם זעזועים מצוין, מכיוון שהוא מצליח לבלום גם נפילות שהיו עלולות להסתיים בפציעתו החמורה של הילד / המבוגר, והמשטחים קלים לניקוי ולתחזוקה (התחזוקה השוטפת מתייחסת, לרוב, לטאטוא ולהסרה מהמשטח של עצמים זרים). גם בעניין הידידותיות לסביבה יש למשטחי הגומי יתרון גדול, מאחר ומרביתם עשויים מפתיתי גומי שמקורו בצמיגים ישנים הגרוסים וממוחזרים לכדי משטחי גומי חדשים, צבעוניים ויעילים.
אם כן, ניתן להבין מדוע משטחים כגון אלה הפכו למשטחים המועדפים בכל מקום שבו יש צורך בשכבת הגנה שתרכך כל נפילה אפשרית של ילד או אדם מבוגר.

משטחי גומי משטחי בטיחותסמארט פליי מבית דשא עוז – משטחי גומי

משטחי גומי של חברת דשא עוז עשויים להיות מותקנים על כל סוגי מצע-קרקע ואינם מצריכים עבודות יציקה לשם התקנתם. משטחי Smart Play מגיעים כשהם יצוקים ומוכנים לאזור וצוות מקצועי של דשא עוז מתקין ומתאים אותם לשטח הנדרש, במקצועיות ומיומנות המאפיינת את פעילות החברה. מיד עם סיום ההתקנה, נפתח האזור לשימוש הקהל הרחב ואין צורך להמתין לייבושו ולהתקשותו (בניגוד למשטחי הגומי ביציקה). שכבתם העליונה של משטחי הגומי מכוסה בדשא סינטטי במגוון צבעים והחברה מבצעת גם פרויקטים מיוחדים, שבמסגרתם, על פי דרישת הלקוח, מוטבעים על המשטח משחקי רצפה שונים (כדוגמת טוויסטר, קלאס, וכד').
כל המוצרים של סמארט פליי מיוצרים כשהם עומדים בתקני ISO9001 ונושאים את אישורי התקינה ת"י 1498 של מכון התקנים הישראלי.

במשך שנות פעילותה של החברה נהנו משירותיה המקצועיים עשרות לקוחות (פרטיים, ארגוניים ורשויות).
רוצים, גם אתם, להפוך את החיים שלכם למעניינים וצבעוניים יותר?
חייגו 1-700-702-602 כבר היום!